wtorek, 7 sierpnia 2012

05. Bellisario część I + Grafika

(c) Ja :D Taki sobie ;o

Siema! Co tam u was? U mnie nie za ciekawie :/ Nie pisałam, chodź bardzo chciałam :( Niestety ładowarka od laptopa zepsuła mi się, a lapek kompletnie się rozładował więc nie mogłam zrobić ani obrazka ani przenieść gotowych materiałów na drugiego laptopa... Jednak udało mi się ją tak ustawić, że na razie działa :) Dzisiaj tata jedzie po nową ładowarkę do Warszawy, więc jest git :D Jak zauważyliście zmieniłam wygląd Sweet-Sims3 :D Jak się podoba? Cała szata graficzna została wykonana przeze mnie. Przygotowałam dla Was mnóstwo rzeczy, a w nich nową rodzinę i grafikę! Zaczynajmy:

To jest wspaniała Troian Bellisario, którą ubóstwiaaaam ♥ Wielki łeb :D
To rodzinne miasto Troian - Sunset Village
 Siema przystojniaku
Lesbijki na każdym kroku o_O
 Moja przyjaciółka to zajebisty plebs ♥
Hahahhahaha, kocham ten śpiffffór ♥
 Wstajemy ♥
Noc, a ty jesz?! W poniedziałek o 8 na siłownię moja droga!
Spalone gofery >.<
No Troian, lubi sobie popić :D
 Dobra tfasz hahah
I have nothing to say -_-
 Myju, myju
Gotujemy w bieliźnie, a co!
Jest fajnie, śpimy
Duchy robią niezłą dżamprezę! Aż się dymi hahaha
W ratuszu. Nagroda za załapanie iluś tam duchów.
 Gazetka 
W pracy
Randeczka ♥
 
Chciałam to fajnie podpisać ale nie mam pomysłu xD
 No bo wiesz... ja łapię duchy. If u know what i mean ._.
Noms, fajnie. Następna lesbijka
 Tak,tak. To tu Troian wczoraj miała randkę...
Uwaga, uwaga! A powyżej widzimy najsłynniejszą fotografię Troian Bellisario, która była wykorzystana jako baza do ikon ;D
Gramy w szachy :]
Troian łowi kolację xD
 
 Obiecywałam siłkę, więc macie. Miny Troian ♥
Hej ho, hej ho, do pracy by się szło!
Trochę rozkojarzona jakoś o_O 
A masz brzydalu! c:
Mój czysty zlew
Jak to nie?!
Moje nowe motto: "Śpimy wszędzie, byle nie w domu!" :D
Śniadanko 
 Bitwa z duchem... Troian przegrała :C
Pewnego wieczoru, głupiej Troian zachciało się wyjść do klubu. Niestety nie zdążyła na czas i klub zamknięto a los chciał by zepsuto windę... Siedziała tam dwa dni... A masz babo placka!
Ha-ha! Ja mam śpiwór ciamajdy, a wy nie! huehueheue :D
No nie płakaj już! Masz ładny brzusio ^.^
Troian zarobiła wystarczająco tyle, żeby kupić sobie nowe łóżko! :D Ale nie zrezygnuję z mojego śpiworka! O nie!
 No to jak mamy już łózio, to trzeba uzupełnić zapasy w lodówce :D
Troian rzeźbiarka :D
 Pierwsza rzeźba. Poszła chyba za 12$
Lajonik
 Hahahaha, kocham normalnie tą rzeźbę!
Jak łóżko to telewizor musi być, nie? Troian komentuje mecz
 No burmistrzowa zauważyła w końcu jaka jestem piękna i dała mi prezęcior! Nie no, żartuję. Troian dostała prezent za osiągnięcie szczytu kariery łowcy duchów
Gratuleszyn for ju
Danke, danke 
Zaraz się rozpłaczę! >.<
 Paczajcie ile ludzi przyszło mi wiwatować :D
Aha.
 Kolejny nieudany podryw :(
Nie smutaj! To był gej! [To ten za Troian]
 Zgrabne nóżki, to ty masz kochanie
A na koniec.... Jak moja sprzątaczka pracuje, kiedy nie ma mnie w domu lub jeszcze śpię -.-
________________________________________________________________________
No to przyszła pora na grafikę :D Mam dla Was ikonki i nagłówek wykonane w AP (tak, znalazłam w końcu jedyny który działa i jestem mega szczęśliwa :D)
Ikonki:
Jak się podobają? Namęczyłam się :P
Darmowy nagłówek:
 

+Obrazek
osobiście mnie nie się nie podoba, ale może komuś tak :D

PAMIĘTAJ! Bierzesz? Kredytujesz!
_____________
KONKURS:
Możecie się zgłaszać jeszcze pod tą notkę. Końcowy termin wysyłania prac to 13 sierpnia.
______________________________________________
Jak się podobała dzisiejsza notka? Pisałam ją 2 godziny :P Co myślicie o Troian i grafice?

25 komentarzy:

  1. Hahaha! Zajebiaszcza rodzinka! hahaha xd Niektóre zdjęcia i podpisy są takie śmieszne! akcja z tym śpiworem (nie rezygnuj z niego!:D) i ta goła dupa, hahaha. xd Co jak, co ale simka jest piękna! :o Ta rodzinka ma być w następnej notce i koniec kropka! hahaha, nie no super! <3 pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa! z tego śmiechu zapomniałam o wyglądzie bloga. :D Cudownie dobrane tło i bardzo ładny nagłówek! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaa! i jeszcze ikonki, lol. xd Zapomniałam. :D 1 i ostatnia ikonka to mistrzostwo! :o biorę do notki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, świetna, świetna Simka! :D Tyle tych nagród dostała :D zainspirowałaś mnie od teraz moi Simowie śpią tylko w śpiworach! xd najwyżej z pretensjami przyjdą do ciebie xD Simowie wstydu nie mają, żeby pod ratusz bez majtek przyjść... hahaha :D
    Ładny ten nowy wygląd bloga, a ikonki są cudne! :) Pierwsza i czwarta najlepsze! :) I śliczny ten nagłówek i obrazki z notki! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troian jest świetna, a najlepsze są Twoje podpisy pod screenami ;D Ikonki są śliczne, nagłówek też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha. Genialny post. :D Troian jest śliczna. *-* Divine-sims

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta simka której imienia nie pamiętam jest piękna <3 A obrazki cudne *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh ta Troian *o* <3333 śliczna jeeeeest bejbi :3 . Nagł fajniuutki ;* ikony super ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Troian jest przecudnaa, oczywiście, że możemy dodać się do elity;D [mylovesim]

    OdpowiedzUsuń
  10. Troian jest piękna i śpi jak żul wszędzie :D grafika piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, super fotostory. dzięki za obserwację :) Mogę Ciebie jakoś obserwować? Dodaj możliwośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troian *____* Prześliczne te ikonki no i blog ;p Pozdrawiam {simseen}

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, LESBY NA KAŻDYM KROKU XD Troian jest pięknym żulem który lubi spać wszędzie <333 śliczne ikonki i nagłówek też :3 mam nadzieję że będzie następna część :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahah fajne ;) wpadnij do mnie na bigsimstory.blogspot.com ;) o co chodzi z tymi ikonkami? I kredytowaniem i wgl bo ja tego nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, wiem. W ogóle, jak znajdę plakaty jakichś innych zespołów to jej zrobię cały pokój w takich plakatach. xd W końcu będzie wirtuozką, jak jej tatuś :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne :D Dodałam cię do elity ;)
    http://gimpgrafika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ta Troian jest śliczna <3 Bardzo ładny wygląd bloga + te iconki są przecudowne <3 Pobieram kilka. Jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie [abbielovessims.blogspot.com]. Xoxo, Abbie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Troian jest prze ładna!! Golasy są wśród nas ^^ Pozwoliłam sobie dodać twojego bloga do linków, mam nadzieję że cię to nie urazi ;) /epicsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do konkursu ;)) Super rodzinka <33

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahaha, TROIAN <3 Widzę, że oglądasz PLL! Zdjęcie z gołą dupą najlepsze hahaha! /u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka śliczna Troian <3333 goła dupa najśmnieszniejsza ;* ładne ikonki, czemu Ci się obrazek nie podoba jest ładny ;** dodam Cie do linków // lucrativesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sorry, ale muszę wycofać się z konkursu. :c Ostatnio odinstalowałem i zainstalowałem na nowo Simsy, no i póki co nie mam jeszcze żadnych małych dzieci w rodzinie, a dzisiaj jest już 13 i na pewno bym nie zdążył oddać pracy. ;( Jeszcze raz sorry.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że nowy wygląd bloga jest naprawdę śliczny <3 Oo współczuję problemu z ładowarką. Hehe, nadzwyczaj oryginalne imię Troian, jeszcze takiego nie słyszałam, ale pewnie zapamiętam :) Niektóre zdjęcia są super! Szczególnie "zaraz się rozpłaczę" albo nagi sim haha xd I sprzątaczka xd Ikonki śliczne, nagłówek darmowy boski.<3 Pozdrawiam, przepraszam, że nie odpisywałam na komentarze, nie było mnie w domu <3

    OdpowiedzUsuń