środa, 1 sierpnia 2012

02. Rodzina Rose część I

od Inssy ♥

Siema ludzie! Dzisiaj miałam dziwny sen o_O Śniło mi się, że wyrzuciłam papierek do kosza i za 10 minut poszłam zrobić to samo a tam śmietnik się palił ;o Ogólnie to prawie sfajczyłam dom ale jest ok ;D A, że ja mam prorocze sny już nic nie wyrzucam tam :P A więc, dzisiaj przygotowałam dla Was nową rodzinę, dwuosobową :D Audrey Rose - to szarooka brunetka o nieziemskiej urodzie. Poznaliście ją na bazach do ikonek z poprzedniej notki (3 ostatnie obrazki). Widziałam, że spodobała Wam się, więc jeżeli pose player zadziała mi zrobię z nią sesje :) Byłabym wdzięczna jeżeli ktoś pomógłby mi z tym - byłoby super! To będzie dosyć długa notka, więc nie przedłużam - zaczynamy!

 Jak mówiłam - cudowna Audrey. Kooocham jej imię ♥
'No chodź, no chodź, mam coś dla Ciebie!'
'Mam Cię!'
To Eiu Rose. Mój słodziaczek :*
 Głaskamy :>
'Nie przejdziesz dalej!' hahahahaha. Zabawiamy się
Citamy w parku :> Piękna i inteligentna :D
 Brum, brum! Audrey czeka z niecierpliwością na upragniony samochód
Spać, spać, spać!
 Tak, tak, pogadaj z rąsią. To całkowicie normalne
Zabawiamy vol 2
 Z kuniem. Audrey wg się nie boi, nieee
Znajoma z pracy
 Dawaj buzi!
Każda moja rodzina ma coś wspólnego... zezik ♥ W Chinach
 Ćwiczymy sztuki walki
Eeeee, co ty laska latasz?!
 Widok ze szkoły sztuk walki  ;]
Zmęczona panna Rose. Ale nie pozwolę jej odpuścić, dopóki nie zdobędzie następnego pasa! :D
 'No weź odpuść!' NJE! NOŁ ŁEJ!
Pjona, ziom!
 Żółty pas!
Jakiś podróżnik. Audrey chciała go poderwać, ale głupi nie miał poczucia humoru, a bez tego u mojej śliczności ani rusz!
 Troszkię śmierdzimy :(
Pomarańczowy pas! Fuck yeah! :D
 Na głodniaka nie można nie?
Moja ulubiona potrawa w TS3♥Ciasto cytrynowe♥
 Eeeej ty! Nie słyszałaś że nie można pływać tunelach pod mostem czy nie?!
Powrót! Zabawiamy Eiu vol. 3 
 Przybliżenie ♥
Pamiętacie koleżankę z pracy? Tak, to ona
 To nie tak jak myślicie! Ona nie jest lesbą! Ona po prostu nie lubi zobowiązań i to była jednorazowa przygoda :D
Po mojej metamorfozie ;) Jeżeli się jeszcze nie domyśliliście Audrey jest stylistką
 Bo w simsach lesby są fajniejsze :D (Dla Cb Sunny :])
Koniec z nami! Nie będę więcej lesbą!
Do Sunny: Na razie lesba, ale rzuciła ją i już nie ma lesby ☻hahahahhaha
 Nie zrozumiałaś?! Już koniec!
A tak odbiegając od tematu. Złodziejka w samochodzie policyjnym #ZAWSZESPOKO
 Audrey dzwoni do faceta, który jej się podoba ♥ Mieli pójść na kolację, ale gościu nie chciał :< Smutamy razem!
Milly Pidgin po przemianie. Chciałam zrobić z niej elegantkę. Chyba mi wyszło bo wcześniej była starą siwą babcią w kolorowym szlafroku z jakimś zeschłym kwiatkiem we włosach
 Jemy, jemy ♥
Druga podróż do Chin. Tylko Audrey medytuje w szpilach! Oł je bejbe!
 Nie no, naprawdę pojechała na pojedynek. Ma niebieski pas :D Mimo, że przewyższała swoją rywalkę jednym pasem, przegrała :(
Ale nie smutamy! Trzeba jej oddać!

Dzięki za przeczytanie ;) Już niedługo na Sweet-Sims3 odbędzie się konkurs. Mam już temat ale potrzebuję pomysłu na nagrody... Pomożecie? ;)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Świetna rodzinka! :D Audrey jest śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też będzie wkrótce konkurs. :D Trzecia edycja konkursu na najlepszą Simową fotografię. :D Liczę, że się zgłosisz, bo ja do Twojego na pewno! :) Rodzinka jest świetna ;p z pose playerem, to się nie martw, łatwo go zainstalować, wystarczy go po prostu pobrać i wkleić w odpowiednie miejsce, a potem to już powinien normalnie działać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHA <3 oo tak, leesby <3 hahaha :D no to ja na pewno w konkursie będę brała udział :3 czekam na nn misieek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lesby, co my byśmy bez nich zrobili :D haha. Boska ta Audrey <3 Ma taką egzotyczną urodę! Ale i tak lezbijstwo najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha. Nieźle się uśmiałam czytając Twój post. xdd Audrey jest śliczna *-* Mam nadzieję, ze pose player będzie Ci działać. :) divine-sims

    OdpowiedzUsuń
  7. Lesby muszą być xD Zajefajny blogasek. Dodaję go do ulubionych u siebie
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Audrey to niezła agentka, hahaha. :D Jak się dziewczynie nie układa z "pcią" męską, to wiesz, hahaha. :p Trzeba sobie w życiu radzić ale żeby od razu lesba? Nieźle. :p Jest piękna, to fakt. :) Wiesz co? Narobiłaś mi smaku tym ciastem, hahaha. :p Super rodzinka. Pozdrawiam! <3 pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka ona jest piękna i wgl! żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek! to lepiej nie wyrzucaj ;d;d :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna rodzinka *.* <3 ta simka jest śliczna :D {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, simowe lesby są kul XD Ok, możemy dodać się do elity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eiu taki śłitaśny jest <33. I ta simka wgl boskaa <33. U mnie NN! :P // sims4fun

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że Audrey nie jest już lesbijką. Jest na to za ładna. Niech sobie znajdzie jakiegoś przystojniaka. Ma ślicznego pieska. Fajnie, że ma już niebieski pas. Moi simowie zazwyczaj mieli tylko zielone. Pojechali raz do Chin, a później już nie chciałam, żeby drugi raz jechali. Czekam na dalszą część. [excellentsim.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo cię za to przepraszam, bo ja to taki nieogarnięty łom i nie zauważyłam tej tej zakładki.. więc wybacz :* pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń