wtorek, 31 lipca 2012

Rodzina Brown

(Oryginalna notka z excellentsim.blog.onet.pl)

(c)Inssy
Hej! Jestem Alison i jestem nową współautorką http://excellentsim.blog.onet.pl/. W poprzednim poście Caramella pisała o mnie, więc na pewno mnie troszeczkę kojarzycie ;) Chciałam na początku podziękować jej bardzo za przyjęcie mnie! Nie będę za dużo o sobie pisać. Wystarczy wam, że mam na imię Ola i 23 maja skończyłam 14 lat. A więc na początek przygotowałam dla Was moją (chyba?) największą rodzinę - Brown. Jej historia naradza się w Bridgeport, gdzie Jessica Brown się wprowadza. Obecnie jest szefem wielkiej firmy. Jej marzeniem było poznać największą osobistość miasta - Matthew Hamminga. I tak się stało. Spotkali się na imprezie i od razu zakochali. Mimo, że Matthew jest podrywaczem NIE ZDRADZIŁ swojej ukochanej I NIE ZAMIERZA! Do tej pory mają trójkę dzieci jednak planują mieć więcej, gdy te pierwsze dorosną i wyprowadzą się. Chcecie ich poznać? No to zaczynajmy! ;D  
A więc to nasze gołąbki ♥ Z lewej - Matthew (Brown) Hamming, a z lewej urocza Jessica Brown ♥ Nie mam niestety wszystkich zdjęć dzieci od dzieciństwa, więc będziecie poznawali je stopniowo ;D
 To jest mała Chelsea Brown (tak wiem dziwne imię xd). Niezła z niej dowcipnisia. Gdy idzie coś nie po jej myśli umie wejść za skórę.
Tu mamy tego przykład ;)
 Matthew zaraził się ogrodnictwem od Jessiki (nie wiem jak to się pisze :P Pliss pomóżcie :D) i to teraz on zajmuje się ogrodem!
 Chelsea jako księżniczka drewnianego krzesła! Bić pokłony! :D
 Takie tam zwykły powrót z pracy o_O
Chelsea wreszcie jako nastolatka! Jednak nie bójcie się, charakter ma nadal ten sam :]
 W stylu "Tato nauczysz mnie jeździć?"
"Jesteś za młoda!"
"Taaaak?! To jeszcze zobaczymy!"
 By się odprężyć Matthew wyjechał do Chin. Nie będę Was zanudzać zdjęciami z wycieczki, więc idziemy dalej ;)
 Samotne najebki pod mostem ;D
 Po powrocie od razu dostał rachunki za telefon swojej córeczki. Nie była to mała suma, więc Chelsea dostała szlaban...
Szlaban = niebieskie włosy
 Tutaj nasza księżniczka drewnianego krzesła "kupuje" ciuchy na bal szkolny
 Oczywiście bez wiedzy ojca, wyszła na bal. Nie przemyślała tego do końca, bo musiała tam biec przez całe miasto....
 A to jest mój przystojniacha - Colin Brown. To młodszy brat Chelsea i starszy brat Josha (niestety nie mam jego zdjęcia, ponieważ powiem szczerze: najmłodszy syn mim nie wyszedł, więc wysłałam go do Akademii Sportowej Drybla ;P)
 A tutaj Colin wychodzi z windy ;P Koooocham tę minę ♥ Tutaj chyba był w drodze na bal ;)
 Opłacało się biec na bal. Chelsea została królową balu!
A tak odbiegając od tematu... Widoczek z mojego hałza ;D
Rodzice wyjechali na urlop... Szykuje się balanga!
Ale najpierw obowiązki
Jemy gorącego psa
 Fruuuuuuu! Latamy na zjeżdżalni wodnej ;D
Znowu odbiegamy od tematu... z serii 'Colin wychodzi z windy!'
I wracamy na imprezę! Ich pierwszy pocałunek ♥ Niestety nie pamiętam jak nazywał się ten chłopak, ale ważne, że przystojny, mrrr ♥
 I kolejne pocałunki, które przerwał im...
 Pijany Colin!
 Przybliżenie ♥
 'Ratunku! Ta ściana mnie cały czas obserwuje!'
 Przybita Chelsea
 Alkohol sprzyja miłości ♥ Przed domem
 Ta dziewczyna to chyba Joanna King... Powiedzmy ;)
 Po wszystkim Colin wybrał się z Joanną do klubu, gdzie... złapali go policjanci... Wtopa!
Takie tam czułości na przystanku autobusowym ♥
  A na koniec notki 2 zdjęcia z dzieciństwa Chelsea ♥♥♥
_____________________________________________________________
A więc to koniec tej długiej notki. Zajęła mi ona tyle, bo chciałam zrobić coś więcej... Tak na początek ;D Następne notki będą na 1000000% krótsze. Powiedzcie mi szczerze czy podoba Wam się ta rodzina i czy dalej chcecie czytać o jej losach. Oczywiście będą jeszcze inne rodziny :) Jeżeli wytrwaliście do końca notki... JESTEŚCIE WSPANIALI! Proszę o komy i opinie ;D
____________________________________________
Pewne treści zostały zmienione.
[Oryginalne] Komentarze na temat rodziny:
 •rodzinka - super ;D na prawdę :) no chyba Jessiki ale niie wiem ;x krótsze? ojjojojojoj xdd. nie dobrze :) zapowiada się dobry początek ;] pozdrawiam! :) ~Cratii_
•Fajna rodzinka. Czekam na kolejną. ;) Cieszę się, że do nas dołączyłaś. ~Bella
•Na pewno będziesz świetną współautorką, pozdrawiam :* [soft-sims] ~Curry_
 •Tak świetną rodzinką robisz mi apetyt na The Sims 3! :p A tak wgl. to witaj nowa współautorko bloga! Piąteczka! :* Pozdrawiam! <3 passionsims ~MałaMi
•To witaj w naszej blogsferze! :D Świetna rodzinka. Już ich uwielbiam i czekam na dalsze losy!!! Nie musisz pisać krócej, jak masz zamiar dodawać zdjęcia tej rodziny, to możesz nawet robić dłuuuższe notki! :) ~Domiin
•Witam nową współautorkę ;> Rodzinka super, czekam na kolejną notkę :) ~TheTomuland






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz